Contact

FAQ - veelgestelde vragen

Is er een minimum bedrag voordat ik een bestelling kan plaatsen?

Nee, bij Cadeaus.be ben je niet aan een minimum bestelbedrag gebonden. 

Waarom moet ik mijn telefoonnummer bij de registratie opgeven?

Wij zullen jouw telefoonnummer alleen gebruiken om eventuele vragen rondom je bestelling op te kunnen lossen. Hiermee worden eventuele problemen sneller opgelost en ontvang je je bestelling sneller.

Ik ben jullie rekeningnummer kwijt maar ik wil graag het openstaande bestelbedrag overmaken zodat ik mijn bestelling kan ontvangen.

Onze bankgegevens zijn:
Rekeninghouder: Geschenkidee D&A GmbH
IBAN: DE97100701240116069601
BIC: DEUTDEDB101

Let op dat je het bestelnummer als betalingsomschrijving vermeldt. Wij kunnen de betaling dan sneller verwerken en je bestelling eerder verzenden.

Ik heb een fout bij het plaatsen van de bestelling gemaakt. Wat nu?

Wanneer er per ongeluk een fout bij het bestellen is gemaakt, bijvoorbeeld te veel of te weinig aantallen van een cadeau, de verkeerde maat of het verkeerde afleveradres, kun je contact opnemen per e-mail info@cadeaus.be of via ons contactformulier.

Het is voor ons vaak nog mogelijk de bestelling aan te passen. Wacht hierom alstublieft met zelf een nieuwe bestelling te plaatsen!

Het lukt me niet om me aan te melden/Het lukt me niet om een account aan te maken.

Het kan zijn dat onze website niet correct functioneert wanneer je een oudere versie van je internetbrowser gebruikt. Zorg ervoor dat je altijd de laatste versie gebruikt, ook in verband met je veiligheid op het internet. Wanneer je de laatste browserversie gebruikt maar onze website werkt nog steeds niet naar behoren, verwijder dan je cookies en cache. Dit zijn tijdelijke bestanden die het gebruik van websites versnellen, maar soms het functioneren verstoren. Je kunt de cookies en cache verwijderen in het menu 'Instellingen' van de browser. Laad onze website dan opnieuw en alles zou weer naar behoren moeten functioneren.

Bij voortdurende problemen willen we je verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen via het contactformulier of per e-mail info@cadeaus.be.

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bestelbevestiging ontvangen.

Het kan enkele minuten duren voordat je de bestelbevestiging ontvangt, afhankelijk van het e-mailadres (@gmail.com, @hotmail.com, etc.) dat je gebruikt. Mocht je binnen het uur nog geen bestelbevestiging van ons hebben ontvangen, controleer dan je spambox.

Het kan ook zijn dat je het bestelproces vroegtijdig hebt afgebroken. Wanneer je wel een betaalbevestiging hebt, maar geen bestelbevestiging ontvangen hebt, verzoeken we je de betaalbevestiging per e-mail aan info@cadeaus.be te sturen zodat wij dit kunnen controleren. Wij zullen de fout dan zo snel mogelijk rechtzetten.

Ik heb een verkeerd product bij Cadeaus.be gekocht.

Wanneer je vragen over omruiling of vervanging hebt, verzoeken we je ons per e-mail info@cadeaus.be of via het contactformulier te schrijven. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten.

Ik wil een of meerdere producten van mijn bestelling retourneren.

Om een retourlabel te ontvangen neem je contact op via info@cadeaus.be of het contactformulier. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten.

Kan ik de bestelling op ander adres dan mijn eigen adres laten afleveren?

Dit is geen enkel probleem, niets is leuker dan een cadeautje als totale verrassing te laten bezorgen. Bij het opgeven van het factuuradres kun je kiezen om de bezorging op een ander adres te laten plaatsvinden.

Let op dat je bij het factuuradres wel je eigen adres opgeeft, anders zal de ontvanger de waarde van de cadeaus te weten komen.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt je bestelling volgen nadat je bent ingelogd op Cadeaus.be. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Mijn bestellingen' en je kan de status van de bestelling opvragen.

Hoe kan ik de nieuwsbriefwaardebon inwisselen?

Na aanmelding en bevestiging voor onze nieuwsbrief ontvang je van ons de waardeboncode per e-mail. Om deze te kunnen gebruiken leg je de producten die je wilt kopen in je winkelwagen. Klik in de winkelwagen op 'Waardeboncode', voer de kortingscode in het veld in en klik op 'Inwisselen'. Het kortingsbedrag zal direct in mindering worden gebracht.

Bij persoonlijke cadeaus staat dat ik geen speciale tekens mag gebruiken. Welke tekens vallen hieronder?

De machines die we gebruiken zijn vaak aan het alfabet gebonden en kunnen bijvoorbeeld geen tekens zoals <, > of ~ graveren. Combinaties zoals <3 zijn daarom niet altijd mogelijk. Ook emojis kunnen niet worden gegraveerd. Letters met accenten zoals é of ë zijn uiteraard gewoon mogelijk.

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je op werkdagen vóór 14.00 uur bestelt en per Bancontact, creditcard of PayPal betaalt, zal de bestelling dezelfde dag nog verzonden worden en ontvang je het pakket in 2-3 werkdagen op het opgegeven afleveradres. De levertijd van 2-3 werkdagen is misschien iets langer dan je gewend bent, dat komt omdat wij onze producten vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.

Wanneer je de bestelling per overboeking betaald, zullen wij de bestelling verwerken zodra wij de betaling bevestigd hebben. Afhankelijk van bank kan het 2-4 werkdagen duren voordat wij de betaling kunnen registreren. Zodra wij de betaling bevestigd hebben, is de levertijd nog 2-3 werkdagen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze partner bpost bezorgt de pakketten van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur. Op de trackingpagina, waarvan je de link in de verzendbevestiging krijgt, is te zien op welke dag en in welk tijdvlak het pakket bezorgd gaat worden.

Voor de eerste bezorgingpoging is het helaas niet mogelijk een eigen keuze in datum en tijdstip te maken, bpost plant deze in.

Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, wat nu?

De bezorger van bpost biedt de bestelling aan op het aangegeven afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan laat de bezorger een kaartje achter. Met dit aanbiedingsbericht kun je je pakje ophalen bij een afhaalpunt. Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar.

Als het pakket na 14 dagen niet is opgehaald bij het afhaalpunt, zal het pakket terug naar ons worden gestuurd. Wij zullen je dan terugbetalen zodra wij het pakket weer in ontvangst hebben genomen. Gepersonaliseerde producten kunnen wij niet retour nemen.

Komt er automatisch een factuur samen met het pakket?

Neen. In het geval dat het facturatieadres verschilt van het leveringsadres wordt alleen de leveringsbon toegevoegd aan het pakket, zonder vermelding van de prijs.

Staat je vraag hier niet bij?

Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail info@cadeaus.be

2024-03-19T01:32:54+00:00